News - Vantaghji di tile di resina sintetica

img-(2)

1. Super resistenza à u clima I tile di resina sintetica generalmente produci eccellenti resine d'ingegneria di resistenza à u clima. Cum'è ASA, PPMA, pmma, etc., sti materiali sò tutti materiali altamente resistenti à u clima, hà una resistenza straordinaria di u clima in l'ambiente naturale.Pò mantene a stabilità di u culore è e proprietà fisiche ancu dopu l'esposizione à longu andà à i raghji ultravioleti, l'umidità, u calore, u friddu è l'impattu.

2. Eccellente resistenza à a corrosione
A resina di resistenza à l'alta intemperie è a resina principale anu una resistenza à a corrosione assai bona, Ùn serà micca eroduta da a pioggia è a neve per causà a degradazione di u rendiment, Pò resiste à a corrosione di parechje sustanzi chimichi cum'è l'acidu, l'alkali è u sali per un bellu pezzu. hè assai adattatu per e zone costiere cù una forte corrosione di spruzzi di sali è e zone cù una contaminazione di l'aria severa.

3. Eccellente performance anti-load
I tile di resina sintetica anu una bona resistenza à a carica.

4. Bona resistenza à l'impattu è resistenza à a temperatura bassu
I piastrelli di resina sintetica anu una bona resistenza à l'impattu à a bassa temperatura, u martellu d'acciaio pesante di 1 kg cade liberamente nantu à a superficia di a tile à una altezza di 1,5 metri senza crack.Dopu à 10 cicli di congelazione-discongelu, u pruduttu ùn hà micca scavatura, vesciche, sbucciatura è cracking.

5. autopulizia
A superficia di a tile di resina sintetica hè densa è liscia, ùn hè micca faciule d'assorbà a polvera, è hà un "effettu di lotu". .

6. facile à stallà
In generale, stu pruduttu hà e seguenti caratteristiche:
Grande area di foglia di tile, alta efficienza di pavimentazione
Pesu ligeru, faciule da alzà
I prudutti di supportu cumpletu
Strumenti è prucedure simplici

7. verde
A tella di resina sintetica hà passatu a Certificazione di u Produttu di Etichettatura Ambientale in Cina,
Quandu a vita di u produttu finisci, pò esse riciclata cumpletamente è riutilizata.

8. Fire rating righjunghji B1
Soddisfà i requisiti naziunali di prutezzione di u focu per i materiali di tetti è righjunghji u standard di ritardante di fiamma, ritardà in modu efficace a diffusione di u focu.


Tempu di Postu: Dec-11-2020