News - Rapportu d'ispezione di piastrelle di resina

E specificazioni standard naziunali di tile di resina sintetica sò generalmente 0.88M è 0.96M, u spessore hè 3MM, è u pesu per metru quadru hè 6KG.Quandu i tile di resina sintetica standard sò acquistati, mostraranu u rapportu di prova pertinente di u Centru Naziunale di Testing di Materiali Chimici di Custruzzione (ùn ci hè micca un chimicu naziunale U rapportu di prova di u Centru di Testing di Materiali di Custruzzione ùn hè micca permessu di vende nantu à u mercatu):

1. Rapportu di prova di invechjamentu artificiale (10 000 ore di invechjamentu artificiale equivale à più di 20 anni di usu attuale)

2. U rapportu di prova d'impattu di martellu di goccia à bassa temperatura (0 ℃, 1 h) (Un kilogramu di bola d'acciaio casca liberamente nantu à a superficia di u tile da una altezza di 1 metru senza cracking, Ùn ci hè micca danni à u pruduttu dopu à 10 impatti di a bassa temperatura. palla caduta Dopu à 10 cicli di congelazione-discongelu, u pruduttu ùn hà micca cavità, vesciche, sbucciatura, cracking, etc.) A tella di resina sintetica standard hà una resistenza assai bona à a carica, Pruvata da a Stazione Naziunale di Supervisione di Qualità per i Materiali è Componenti di Custruzzione, u intervallu di sustegnu hè 750mm, Ùn ci hè micca dannu sottu a carica uniformi di 150KG.Inferior tile di resina sintetica si rompe quandu i travagliadori pisanu nantu à i tile.

3. Rapportu d'ispezione di materiali di custruzzione ignifuga (Codice di prutezzione di u focu di design di decorazione di l'internu di l'edificiu A2.6 ghjudiziu di rendiment di combustione plastica B1 sopra)

4.U tile di resina sintetica standard pò risistiri à a corrosione di parechji sustanzi chimichi cum'è l'acidu, l'alkali è u salinu per un bellu pezzu. L'immergezione in u salinu, l'alkali è l'acidi diversi sottu à 60% ùn hà micca effettu chimicu per 24 ore.A superficia di a superficia di tile di resina sintetica inferjuri cù u so pigmentu pruducerà una reazione chimica, è ancu fade.

5.Tassi di resina sintetica anu passatu a certificazione di u produttu di etichettatura ambientale di a Cina è risponde à i normi di riciclamentu.Quandu a vita di serviziu di u pruduttu finisce, pò esse riciclatu cumplettamente è riutilizatu.Raggiunge u livellu di prutezzione di l'ambiente

img


Tempu di Postu: Dec-11-2020