News - Pruprietà di materiale di u fogliu di policarbonate

Resistenza à l'usura: PC board dopu à u trattamentu di revestimentu anti-ultraviolet, a resistenza à l'usura pò esse aumentata parechje volte, Simile à u vetru.A furmazione à caldu pò esse curvata à friddu in un certu arcu senza fissure, è pò esse tagliata o perforata.Antifurtu, U PC a prova di pistola pò esse pressatu cù u vetru per furmà una finestra di sicurezza per l'usu in ospedali, scole, biblioteche, Banche, ambasciate è prigiò, induve u vetru pò migliurà a durezza è a resistenza à l'usura di u bordu. ancu esse laminati cù altri strati di PC o acrilati per l'applicazioni tradiziunali di sicurità.

Anti-ultraviolet: pò prevene i raghji super ultraviolet, Solu a superficia di certi tavulini di una sola strata diventa gialla o diventa nebulosa sottu u sole à longu andà. Hè ancu adattatu per materiali resistenti à a bassa temperatura.A scheda di PC hà un rendimentu eccellente di isolamentu termicu.Sottu à u listessu spessore, u rendiment d'isolamentu di u calore di u PC board hè di circa 16% più altu ch'è quellu di u vetru, chì pò efficacemente bluccà a trasmissione di l'energia d'insulazione di u calore. boards ponu effittivamenti riduce u cunsumu di energia custruzzioni è salvà energia.

Prestazione anti-combustione: a tavola PC hà una bona ritardante di fiamma è ùn pruduce micca gas tossicu quandu hè brusgiatu. A so concentrazione di fumu hè più bassu di quella di legnu è carta, è hè determinata à esse un materiale ignifugo di prima classe. norme di prutezzione.Dopu à 30 s di mostra di ardenti, a so durata di ardenti ùn supera i 25 mm, Quandu l'aria calda righjunghji 467 ° C, u gasu infiammabile hè decompostu.Dunque, dopu à determinazioni pertinenti,
Hè cunsideratu chì a so prestazione di prutezzione di u focu hè qualificata.

Resistenza à e sustanzi chimichi: Nisuna reazione à l'acidu, l'alcoolu, i succhi di frutta è e bevande; Hà ancu una certa resistenza à a benzina è u kerosene, Ùn ci sarà micca cracke o perdita di trasmittanza di luce in 48 ore di cuntattu. resistenza à certi sustanzi chimichi (cum'è ammine, esteri, idrocarburi alogenati, diluenti di vernice).

Pesu ligeru: A densità di policarbonate hè di circa 1,29 / cm3, chì hè a mità più ligera di u vetru. Se hè fattu in una scheda di PC cavu, a so qualità hè 1/3 di quella di plexiglass, hè circa 1/15 à 1/12 di vetru.A tavola di PC cava hà una rigidità eccellente, pò esse aduprata cum'è cumpunente di scheletru.U pesu ligeru di a scheda PC rende a custruzzione più sicura è cunvene, pò risparmià assai u tempu è i costi di spedizione è di custruzzione.


Tempu di post: 11-mar-2021